Wednesday, May 1, 2013

Bad Romance



Sunnuntai-iltana minä ja koirani matkasimme Heidin luo Vaasaan ns. hermolomaviikolle. Rentoutumista ja stressitöntä kuvaamista hyvässä seurassa - mikäpä olisikaan mukavampi tapa viettää lomaa. 

Maanantaina suuntasimme studiolle, ja minä pääsin taas harjoittelemaan studiovalojen kanssa pelailua. Tarkoituksena oli taas ottaa yhden valon kuvia, ja mukaan otin osaan kuvista myös korkovalon kaveriksi. Omasta mielestäni onnistuin valaistuksessa yli odotusten.

Olen jo pitkään halunnut ottaa kuvia aina vaan vähäpukeisemmista malleista, mutta niin, että niissä olisi joku juju/idea/joku tekijä X, joka erottaisi ne edes vähän semmoisista perusnäteistä nude-kuvista. En tietenkään ole keksimässä pyörää uudelleen, vaan haluaisin pyrkiä tekemään juttuja ja kuvia, jotka ovat minulle itselleni uusia ja erilaisia.

Harjoitukset jatkuvat... 



























4 comments:

  1. Nää on ihan hemmetin hienoja! Seksikäs malli ja upeat valot <3

    ReplyDelete
  2. Ooo, kiva kun ajauduin tähän blogiin. Näähän on upeita!
    Olisi joskus koleeta päästä kuvattavaksi, veloitatko paljoa hintaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia! :)

      Hinnat ovat aikalailla tapauskohtaisia. Minulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen millakouhiaphoto [at] gmail.com tai sitten yksityisviestiä Facebook-sivujeni kautta https://www.facebook.com/millakouhiaphoto niin voidaan jutella aiheesta lisää.

      Delete